آموزش های امروزی

ما افتخار میهنمان هستیم. این وبلاگ دارای تمام مطالب به روز درباره ی هر موضوعی است فیلم عکس مطلب و...

آموزش های امروزی

ما افتخار میهنمان هستیم. این وبلاگ دارای تمام مطالب به روز درباره ی هر موضوعی است فیلم عکس مطلب و...

خرید بازی اویل5

           

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 

توضیحات بازی: آیا شما هم از آن دست از گیمر ها هستید که عاشق دیدن صحنه های ترسناک و دلهره آور در بازی های رایانه ای هستید ؟ اگر بخواهم یک پیشنهاد قدیمی به شما بدهم قطعا بازی زیبا و به نسبت قدیمی Resident Evil 5 هست . مطمئنا با دیدن اسم این بازی خاطره های زیبا و در عین حال ترسناک ! برای بسیاری از گیمر ها زنده میشود . چون شرکت سازنده بازی  Capcom  هیچ رقیبی برای این عنوان در جلوی خود ندید  برعکس دیگر سازندگان بیشتر دقت و قوای خود را صرف Redsident Evil5  کرد تا بتواند این عنوان تاریخی خود را همیشه زنده نگه دارد. کمپانی سازنده Resident Evil 5 یعنی Capcom مدت ها قبل اظهار داشت  که تاریخ مصرف عنوان های انحصاری به پایان رسیده است و این کمپانی در آینده عنوان انحصاری برای یک Platform خاص را تولید نخواهد کرد Capcom تمام عنوان های اصلی این کمپانی در سال 2009 به بعد را به صورت  multi-platform ساخته وهمچنین  اکثر بازی هایش از تکنولوژی MT Framework بهره خواهند برد. این تکنولوژی به گونه ای ساخته شده است که ابزار لازم برای اجرای بازی  در پلتفرم های XBOX 360 و PC و PS3 رادارد .هدف کمپانی Capcom از multi-platform ارائه کردن بازیهایی مثل  Resident Evil 5 و Street Fighter IV یا Bionic  Commando   بوده است. نابر این این کمپانی که تا چندی پیش  به کنسول مایکروسافت اهمیت چندانی نمیداد تصمیم گرفت  بهترین بازی خود را برای Xbox360 ارائه دهد  این خبر چندان هم برای کسانی که طرفدار بازی های ارائه شده شده برای xbox360 هستند عجیب نخواهد بود چون از زمانی که مایکروسافت خبر ساخت Xbox360 را داد اعلام کرد که در صدد به کار گرفتن طراحان ژاپنی است و حتی از  اساتیدی برجسته   از شرکت های بزرگ دعوت به همکاری کرده است به عنوان مثال ساکاگوشی خالق مجموعه بازی های پرطرفدار فینال فانتزی طی عقد قراردادی اظهار داشته است  چندین بازی انحصاری در سبک RPG برای Xbox360 خواهد ساخت . 

نسخه پنجم بازی همانند RE4 دوربین را از پشت شخصیت اصلی  بازی نمایش می دهد و یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیزی که به بازی اضافه گردیده قابلیت انجام بازی بصورت گروهی است  بعنوان مثال دوست شما می تواند بعنوان یک کاراکتر دوم از طریق Xbox Live یا PSN در حین  بازی به شما بپیوندد . گرافیک بازی خیلی خوبه و  مدل سازی بی عیب  و نقص و دقیق شخصیتها کاملا مشهوده مخصوصا شخصیت اصلی ان (کریس). دقت قابل تقدیر و هوشمندانه  طراحان باعث شده کوچکترین چیزی از دید طراحان پوشیده نباشد همه چیز از جمله محیط طوری طبیعی و واقعی از اب درامده که بازیکن واقعا احساس  میکند در حال تماشای صحنه های واقعی است و در محیط حضور دارد و یکی از عوامل موفقیت تیم در القای ترس و وحشت به بازیکن همین طبیعی و واقعی بودن سکانس هاست . و نکته اخر که سیستم نور این بازی  عملا نقطه اوج گرافیک ان است  و هوش مصنوعی بازی و فیزیک ان طبق تریلرهایی که بیرون آمده کل نیازی های بازی را برآورده می کند و کم و کاستی احساس نمی شود .اگر به دنبال هیجان هستید به هیچ عنوان ، بازی قدیمی Resident Evil 5 را از دست ندهید

 

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

 

 


 

» حداقل سیستم مورد نیاز :

 

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista
Cpu: Intel PentiumD Processor AMD Athlon64 X2 Or Intel Core2Quad Processor or better Or AMD Phenom X4 Or better
Ram: 1 GB
Video Cards: 1GB Nvidia Gforce 6800 series
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 8GB of free hard drive spacea

 

 

» نام فارسی: اهریمن ساکن: 5
» نام انگلیسی: Resident Evil 5
» ناشر: Capcom
» تاریخ انتشار: March 13, 2009
» سبک بازی: اکشن – ترسناک , سوم شخص

 

» نسخه کرک شده با نصب خودکار – Auto Install
» تعداد حلقه: 2 عدد
» قیمت: 5000 تومان (10% تخفیف برای پرداخت آنلاین)

 

 

روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید کلیک کنید. برای مشاهده راهنمای خرید اینجا را کلیک کنید.

 

توجه : تمامی محصولات این سایت با چاپ بر روی دیسک و کاور، به صورت اریجینال عرضه می شود.

 

اهریمن ساکن 5 – Resident Evil 5 (کامپیوتر – PC)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.